7 Temmuz 2013 Pazar

Batumi Apple Store - Georgia

Batumi Apple Store - Georgia




Gürcistan’ın hızla büyüyen kentleri arasında yerini alan Batum da apple severleri bekleyen güzel bir gelişme yaşandı. 
Son zamanların ismi duyulan kentlerinden olan Batum şehrinde apple ürünlerinide satan store mağazası açıldı.
Fiyatlar  gayet iyi .
batumi apple store batumda apple store var mı batumapple store batum da apple store batum apple store iphone kaç tl batum apple store apple stroe batumi apple store batumi apple store batum apple batum

Fiyatlara gelecek olursak…Batum Apple Store Iphone kaç tl ?

Apple Iphone 4S .... Lari
Apple New Ipad Wi-fi ... Lari (1 Lari = 1,10 TL )
Samsung Galaxy S4 ... Lari
Alırken mağazaya TAX free dediğinizde gümrükte iade alıyorsunuz.
Çok yakında diğer tüm markalı ürünleride buradan satın alma imkanı olacak.
 

iphone 5




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder